Gezond, Gezellig En Goedkoop

Ook als je geen competitie wil of kan spelen ben je bij Slagvaardig van harte welkom. Je kunt dan als je wil deelnemen aan de training op dinsdagavond van 20.00 tot 21.30 uur.

Daarnaast kun je ook aansluiten bij een gezellige groep dames en heren die op de dinsdagmiddag en donderdagmorgen speelt.

Je kunt daar meedoen en meespelen op je eigen niveau. Je kunt lekker een balletje slaan, maar ook onderlinge wedstrijdjes spelen. En als het weer mag wordt er ook zeker weer gedubbeld.

Naast het sporten is er ook altijd gelegenheid om even bij te praten of samen wat te drinken.

Je kunt vrijblijvend een keer komen kijken op de dinsdagmiddag, de dinsdagavond of de donderdagochtend. Na 4 keer hoeft je pas te beslissen of je vaker wil komen en lid wordt.