Lidmaatschap/Contributie

Geïnteresseerd in tafeltennis?
Leuk dat je interesse hebt om bij onze vereniging te komen spelen en/of trainen want je bent van harte welkom! Bij TTV Slagvaardig is het gebruikelijk dat je de eerste 4x (maand) gratis en vrijblijvend kan langskomen om een balletje te slaan, de sfeer te proeven en te kijken of onze club iets voor je is.

Het is geen enkel probleem als je nog geen batje hebt want er is altijd wel één beschikbaar om te gebruiken.

Op de site kan je zien dat binnen Slagvaardig een aantal verschillende groepen actief zijn. Hierdoor is het voor iedereen mogelijk om langs te komen om een balletje te slaan. De openingstijden van de diverse (training)groepen staan onderaan elke pagina:

• Jeugd is welkom op de maandagavond en krijgt training van twee trainers;
  • Recreanten zijn welkom op maandagavond, dinsdagochtend, dinsdagavond en donderdagochtend;
  • Recreanten kunnen training krijgen op de dinsdagvond van een trainer;
  • Competitiespelers zijn welkom op maandagavond en dinsdagavond.

Lid worden
Leuk dat je lid wilt worden van tafeltennisvereniging Slagvaardig! Om te lid te worden vragen wij om de volgende formulieren in te vullen:

• Inschrijfformulier: Via het inschrijfformulier wordt je lid bij onze vereniging en melden wij jou ook aan bij de bond;
  • Machtigingsformulier: Via het machtigingsformulier wordt aangegeven op welke manier de contributie mag worden afgeschreven en vanaf welke bankrekening;
  • Toestemmingsformulier: Via het toestemmingsformulier wordt aangeven welke gegevens wij mogen gebruiken en welke gegeven wij niet mogen gebruiken. Als vereniging hechten wij veel waarde aan privacygegevens en daarom het verzoek om dit formulier in te vullen.
Senioren recreatief
Senioren competitie
€ 10,00
€ 15,00
€ 17,00
De eerste maand is er een gratis proefperiode. Na deze maand kan men zich inschrijven en geeft hiermee de vereniging de machtiging om 1x per kwartaal de betreffende contributiebedragen af te schrijven.

Hieronder kun je de nodige formulieren downloaden en invullen en via e-mail weer naar ons toezenden.