De Gelre-Pas

De gemeente Rheden maakt het mogelijk om mensen met een smallere beurs te laten sporten bij een sportvereniging. Hiervoor heeft de gemeente een Gelre-pas ontwikkeld. De Gelre-Pas biedt de mogelijkheid om deel te nemen aan activiteiten op het gebied van sport en cultuur. Ben je in het bezit van de Gelre-Pas, dan heb je 1x per jaar recht op een vergoeding van de contributie van een sportvereniging.

De Gelrepas is een gratis pas voor mensen met een laag inkomen in de gemeente Rheden. Wil je weten of jij (en je gezin) in aanmerking komen voor een Gelrepas? Doe dan snel de check op de volgende website: https://www.gelrepas.nl/

Spelen bij Slagvaardig via de Gelre-Pas
TTV Slagvaardig is aangesloten bij de Gelre-pas en daardoor is het mogelijk om bij onze vereniging lid te worden via de Gelre-pas. Graag nemen we persoonlijk de mogelijkheden door om te kijken welke mogelijkheden er zijn. Neem de Gelre-Pas (en graag een kopie) mee naar de club en wij regelen de korting want de gemeente maakt het benodigde bedrag voor de contributie rechtstreeks over aan de vereniging.

Hoeveel tegoed krijg ik?
Op de Gelrepas staat een tegoed speciaal voor jou, afhankelijk van je leeftijd. In Rheden geldt in 2021:

• 4 t/m 11 jaar       € 275,- tegoed
  • 12 t/m 17 jaar     € 325,- tegoed
  • 18 t/m 64 jaar     € 200,- tegoed
  • 65 jaar of ouder   € 125,- tegoed

Slagvaardig is aangesloten bij de GelrePas.