Jeugd

Jeugdleden en kinderen die graag kennis willen maken met tafeltennis zijn van harte welkom bij TTV Slagvaardig. Elke maandagavond zijn jeugdleden en kinderen welkom tussen 18:30 en 19:30 uur om een balletje te komen slaan. Het bestuur heeft, door middel van twee spelers uit het eerste herenteam, gezorgd voor deskundige begeleiders. Rik en Remco willen graag iedereen helpen bij het bijbrengen van de eerste tafeltennisslagen!

Training
Naast het vrij spelen om de maandagavond is het voor jeugdleden ook mogelijk om training te krijgen want Rik en Remco zijn ook beschikbaar voor jeugdtrainingen. Op maandagavond geven zij enthousiast training aan zowel beginnende leden als gevorderde jeugdspelers zodat iedereen welkom is bij de vereniging. Ook de leeftijd om te beginnen maakt niet uit want de trainers weten genoeg leuke oefeningen om jeugdleden elke week iets nieuws te leren!

Geïnteresseerd in tafeltennis?
Leuk dat je interesse hebt om bij ons te komen spelen en/of trainen want je bent van harte welkom!

Bij TTV Slagvaardig is het gebruikelijk dat je de eerste 4x (maand) gratis en vrijblijvend kan langskomen om een balletje te slaan, de sfeer te proeven en te kijken of onze club iets voor je is.

Kinderen mogen zo dan een aantal keren mee komen doen om te kijken of ze tafeltennis leuk vinden.

Het is geen enkel probleem als je nog geen batje hebt want er is altijd wel één beschikbaar om te gebruiken.