Peter Kemperman verdedigt met succes zijn titel en is in 2024 wederom winnaar van de Oliebollencup

Op 14 januari vond als start van het jaar het traditionele Oliebollentoernooi plaats.

23 deelnemers streden om de Felbegeerde cup. Erg leuk en nieuw dit jaar was dat er ook 8 deelnemers waren van Tafeltennisvereniging Sportclub Velp.

Er werd gestart met 4 poules, 3 zeskampen en een vijfkamp. Daarna volgden de kwartfinales, de halve finales en tenslotte de finale tussen Peter Kemperman ( titelverdediger) en Roel van der Steeg.

Peter de winnaar van de cup van vorig jaar won overtuigend en is daarmee wederom de winnaar van de Oliebollencup.

Van harte gefeliciteerd Peter! Dik verdiend!

De innerlijke mens werd voorzien van een hapje en een drankje door Koen van Zadelhoff waarvoor veel dank!

Marcel Bodt had het toernooi perfect georganiseerd en heerlijke Oliebollen gebakken. Heel erg bedankt Marcel.

We kijken terug op een leuke sportieve dag waarbij we nader kennis hebben gemaakt met de leden van tafeltennisvereniging Sportclub Velp. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.