Viering 50-jarig jubileum

Op 10 september was het zo ver de viering van ons 50-jarig jubileum!

Vanaf 13 uur was er een oliebollentoernooi met bijzondere batjes.  Ongeveer 20 deelnemers, recreanten, competitiespelende leden en een jeugdlid deden mee! De bijzondere batjes hadden elk hun eigen uitdaging en leiden tot de nodige hilariteit en verrassende ballen. Vanuit de 4 poules gingen de nummers  1 en 2 naar de kwartfinales. Gerrit Drenth en Jerfy Schmitz bleken aan elkaar gewaagd in de finale. De finale werd na een vijfde game gewonnen door Gerrit Drenth. Hij won de hoofdprijs: het nijlpaard :-)

Na de prijsuitreiking door de toernooileider van de dag : Leo den Hoed. Volgde de receptie met toespraken van onze voorzitter Wim Havekes en wethouder van sport Ronald ter Hoeven. We ontvingen een leuke attentie van Michel Ebben van NNTB Gelre, van Jos van Rhedensdorpsbelang, de gemeente en ook de voorzitter van Rheko kwam ons nog even feliciteren. Erg leuk was ook de aanwezigheid van onze Hoofdsponsor Tonny van Elferen met zijn gezin!

Langzaam druppelde meer leden en aanhang binnen voor de receptie en de bbq.  Na de receptie met de nodige hapjes en drankjes was het tijd voor een bbq verzorgd door Party centrum Ons Huis Rheden.

Kortom een gezellige sportieve dag! Op naar de volgende 50 jaar!

Bekijk hier alle foto's van deze dag